دلنوشته های عاشقانه من
دلنوشته های عاشقانه من
دلنوشته های من
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, توسط ترانه |

چـــه زيبا خــالقي دارم؛چـــه بخشنده خــــداي عاشقي دارم

كـــــه مي خواند مـــــــرا؛ با آنكـــــه مي دانـــد گــــــنهكارم

اگـــــــر رخ بر بتابانم؛ دوباره مي نشيند بر ســـــر راهـــم

دلــــم را مي ربايد؛ با طنين گــــرم و زيبايش

كــــه در قاموس پاك كبريايي،قهــــــر،نازيباست

چــــــه زيبا عاشقي را دوستـــــــ مي دارم

دلـــم گــــرم است،

 

 

خــــــــــدايِ مــــــن،خــــدايي خـــــــوب مي داند

و مي دانــد كـــــه سائل را نبايد دست خالي راند

چـــــه تــــرس از ظلمت شبها به هنگامي كـــــه مي گـــويد:

عـــــــزيزم،حاجتي داري اگــــــــر،اينك بخوان مـــــــا را

كــــــه مـــن حاجت روا كردن براي بنده ام را دوست می دارم.

 

مي دانم كــــــــه مي داند بدون لطفِ او تنهـــــاي تنهـــــــايم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.